Ontvang een offerte op maat
Benieuwd wat ons platform voor jouw vacature of kandidaat kan betekenen? Vul hieronder je gegevens in en ontvang vrijblijvend een voorstel op maat.
Het antwoord op belangrijke vragen
Hoe werkt het platform precies?
Je importeert jouw vacature en geeft jouw doel en budget. Onze AI stelt automatisch een campagne voor, inclusief tekst en kanaalverdeling, die je met één klik live zet op meerdere platformen.
Wat heb ik nodig om te starten?
Alleen de basisinfo van je vacature (tekst of link), een indicatie van je budget en de gewenste looptijd. Wij regelen de rest – van content tot advertentieplaatsing.
Op welke kanalen wordt mijn campagne geplaatst?
Je campagne wordt automatisch uitgerold op kanalen die passen bij de vacature of kandidaat die je wil promoten. Hieruit komt een advies waarbij Facebook, Instagram, LinkedIn, Google Ads, YouTube en/of Snapchat terugkomen. Vertrouw op het advies van ons algoritme of kies zelf wat je nodig vindt.
Hoe snel staat mijn campagne online?
Meestal binnen 24 uur, maar vaak al binnen enkele minuten na je akkoord. Je hoeft niet te wachten op externe bureaus of lange afstemming.
Wat kost het gebruik van het platform?
We werken met één duidelijk pakket. Je betaalt 1000 euro voor de inzet van een campagne. Daarnaast betaal je jaarlijks een licentie van 500 euro voor o.a. onderhoud van het platform. Je bepaalt zelf je advertentiebudget per campagne.
Krijg ik inzicht in de resultaten?
Zeker! Je krijgt toegang tot een realtime dashboard waarin je ziet hoeveel mensen je campagne hebben gezien, geklikt en eventueel gesolliciteerd.
Starten
Klaar om jouw perfecte matches te ontmoeten?
Neem vandaag nog de stap naar next-level recruitmentcampagnes met Recruitment Solvers. Ons team brengt jouw kandidaten en/of vacatures onder de aandacht van jouw doelgroep.